Najpopularniejsze materiały do banerów

Blog > Marketing i reklama9 lipiec 2015

   


W tym krótkim wpisie przedstawiamy Państwu krótką charakterystykę najpopularniejszych podłoży stosowanych w produkcji banerów reklamowych:


Najpopularniejsze podłoża stosowane przy produkcji banerów reklamowych - charakterystyka.Frontlight

Jest to chyba najpopularniejszy i najbardziej powszechnie stosowane podłoże do produkcji reklamy zewnętrznej w postaci banerów reklamowych. Idealnie nadaje się do zastosowań typu outdoor ze względu nas woją odporność na warunki atmosferyczne i rozciąganie. Banery wyprodukowane przy jego użyciu mogą zawisnąć na wszelkch ogrodzeniach, stoiskach czy ścianach. Frontligh jest materiałem winylowym (tkanina poliestrowa powleczona pcv), a jego gramatura może wahać się od 300 do nawet 700 g/m2. Nadruki wykonane na tego rodzaju materiale są trwałe i nieścieralne co czyni frontlight w połączeniu z drukiem solwentowym idealnym rozwiązaniem. 

Bardzo ważną informacją jest też fakt, że nie ma w zasadzie ograniczeń w rozmiarze banera drukowanego na podłożu frontlight - dzieje się tak za sprawą wykorzystania zgrzewarek termicznych, które idealnie i w niewidoczny sposób łączą mniejsze fragmenty w jedną, większą całość.


Blockout

Ten rodzaj podłoża jest nieco podobny do frontlight'u, ale daje nam możliwość druku banerów dwustronnych tzn. zadrukowanych po obu stronach. Dzieje się tak dzięki temu, że posiada on czarną przekładkę / przesłonę wewnątrz materiału, która ogranicza przenikanie promieni słonecznych i powoduje, że zadruk z jednej strony nie prześwituje z drugiej, a co za tym idzie oba projekty graficzne prezentują się idealnie. Jest zbudowany z tworzywa poliestrowego i posiada gramaturę do 610 g/m2.


Quantum Press logo

 Bartosz Karpiński



Czytaj również: